Színházak
Vígszíház Házi Színpad
- 2024/2025
- 2023/2024
- 2021/2022
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2001/2002
- 1999/2000
Vörösmarty MihályCsongor és Tünde
Drámai költemény
- CsongorJózan László
- BalgaCsőre Gábor
- TündetündérlányTornyi Ildikó
- IlmaPéter Kata
- MirígyboszorkányPap Vera
- LedérMajsai- Nyilas Tünde
- Az éj királynőjeVenczel Vera
- KurrahNagy Dániel Viktor e.h.
- KalmárNagy Dániel Viktor e.h.
- BerrehÁgoston Péter e.h.
- TudósÁgoston Péter e.h.
- DuzzogPapp Dániel
- FejedelemPapp Dániel
- rendezőPuskás Zoltán
- díszlettervezőCsík György
- jelmeztervezőCsík György
- dramaturgGarai Judit
- koreográfusGyenes Ildikó
- zeneErős ErvinAndres Mariano Ortega
- súgóKuti László
- súgóGál Tünde
- a rendező munkatársaD. Mucsi Zoltán
A magyar drámairodalom klasszikus remekműve, a boldogságkeresés csodálatos meséje szokatlan megközelítésben, egyszerű színházi nyelven, de játékos eszközökkel kerül színpadra. A házi színpadi előadást az Újvidéki Színház fiatal művészeti vezetője, rendezője és színésze, Puskás Zoltán rendezi.
"A Ma emberének is alapélménye az "elvágyódás" egy magasabb rendű világba, ahol a gondok megszűnnek vagy megszűnni látszanak. A vágy, az elvágyódás minden ember, de különösen a fiatalok természetes megnyilatkozása, hogy megkeressék életük értelmét és helyüket a világban. A nagy tanulság mégis az, hogy mindenkinek a valóságba kell visszatérnie, hogy vágyait realizálhassa. Vörösmarty annyira “örök emberi” vonásokat tár fel ebben a műben, hogy szinte természetes módon illeszthető “minden korokon túl” számunkra a mai fiatalság ösztönéhez és világához." – írja Harag György a Csongor és Tünde rendezése kapcsán.
"A Ma emberének is alapélménye az "elvágyódás" egy magasabb rendű világba, ahol a gondok megszűnnek vagy megszűnni látszanak. A vágy, az elvágyódás minden ember, de különösen a fiatalok természetes megnyilatkozása, hogy megkeressék életük értelmét és helyüket a világban. A nagy tanulság mégis az, hogy mindenkinek a valóságba kell visszatérnie, hogy vágyait realizálhassa. Vörösmarty annyira “örök emberi” vonásokat tár fel ebben a műben, hogy szinte természetes módon illeszthető “minden korokon túl” számunkra a mai fiatalság ösztönéhez és világához." – írja Harag György a Csongor és Tünde rendezése kapcsán.
2011. 10. 08.
Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok
Színház-választó
Válassza ki a keresett színház kategóriáját majd nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!